ΕΚΘΕΣΗ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΧ. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

ΣΧ. ΕΤΟΥΣ 2015-2016

1.   ΣΧΟΛΕΙΟ :   Γυμνάσιο Νεάπολης
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : Η Τέχνη του Ψηφιδωτού ? Καλλιτεχνικό εργαστήριο 

ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΕ  Ναι ?                   ΔΕΝ ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΕ  5

2.   ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ                                                                Κλάδος/Υπερωρία
Υπεύθυνος: Δρίβα Αργυρώ   ΠΕ08 Όχι
Συμμετέχοντες: 1) Κοντομηνάς Δημήτριος ΠΕ04 Όχι
                       2) Χαραμή Μαρούλη ΠΕ02 Όχι
3.      ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ  (να συμπεριληφθεί λίστα στο τέλος της έκθεσης )
4.      ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΔΙΚΤΥΑ
ΕΘΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΦΟΡΕΑΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ 
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ Ή ΤΟΠΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
5.      ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΤΕ ΣΕ ΚΠΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
     
     
6.   ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΤΟΠΟΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ
Αρχαιολογικό Μουσείο Σπάρτης Ανάλυση των ψηφιδωτών του μουσείου 1 ώρα
  1. ΑΛΛΕΣ δραστηριότητες που έγιναν για την υλοποίηση του προγράμματος (συντομη περιγραφη).

Αναζήτηση από το φυσικό περιβάλλον (παραλία Νεάπολης) των υλικών που θα χρησιμοποιούσαμε (βότσαλα) και  κατηγοριοποίηση των υλικών αυτών ανά χρώμα, μέγεθος, σχήμα και υφή (Για την οργάνωση και τον εξοπλισμό του Καλλιτεχνικού Εργαστηρίου συνεργαστήκαμε με τη Σχολική Επιτροπή και τη Διεύθυνση που μας πρόσφεραν την υποστήριξη και την κάλυψή τους υλική και διοικητική).

Οργανώσαμε την Έκθεση και παρουσίαση των έργων μας στους μαθητές και στους καθηγητές του σχολείου, καθώς και στους κατοίκους της τοπικής κοινωνίας.

 

  1. Αξιολόγηση του προγράμματος:

Υπήρξε μια θερμή ανταπόκριση των περισσότερων μαθητών, οι οποίοι έδειξαν ότι ευχαριστήθηκαν τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα και ότι αποκόμισαν θετικές εμπειρίες και γνώσεις. Τα αποτελέσματα, όπως αυτά φαίνονται και από τα ίδια τα έργα των παιδιών, είναι εντυπωσιακά και συγκινητικά. Τα παιδιά ενσωμάτωσαν νέα στοιχεία και γνώσεις και απέδωσαν με ενθουσιασμό, αθωότητα και φρεσκάδα τις εντυπώσεις τους δημιουργώντας τα δικά τους έργα τέχνης.

Η συνεργασία μεταξύ των συμμετεχόντων καθηγητών του προγράμματος υπήρξε άψογη.

Η θερμή υποστήριξη του Διευθυντή του σχολείου συνέβαλε στην άρτια ολοκλήρωση του προγράμματος.

 ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ

Αγγελόπουλος Παναγιώτης

Βασιλείου Παναγιώτης

Βατίστα Αγγελική

Γεωργουδής Γεώργιος

Δελακοβία Βικτώρια

Δερμάτη Ζαμπετούλα

Διονυσάτου Ντιάνα

Ζυγούρης Λάμπρος

Κονίδη Γαρυφαλιά

Κοντραφούρη Αντωνία

Κωνσταντινάκου Εύη

Λιβανού Ωραιάνθη

Λύρα Γεωργία

Μαραβέλια Ιωάννα

Μπόκου Νίκη

Μπουρνά Ελένη

Παπούλιας Αχιλλέας

Παυλάκης Εμμανουήλ

Πέιτσεβ Κιρίλ

Στιβακτάς Δημήτρης